Yulaf Yemenin 5 Keyifli Yolu

0

Yağ içermeyen kompleks bir karbonhidrat olması nedeniyle ve kasları yenileyici özelliği olan lizin bakımından zengin bir bitkisel protein olduğu için vücut geliştiriciler tarafından sıklıkla tüketilen yulaf, tek başına yendiğinde çok tatsız olabilir ama bu önerilerle yulaf yediğini bile anlamayacaksın.

1. Müslinin içine ekle

  • 1¼ ölçü yulaf ezmesi, yarım ölçü yağsız süt, yarım ölçü az yağlı yoğurdu karıştır ve 15 dakika kenarda beklet.
  • Başka bir kapta yarım ölçü portakal suyu, çeyrek ölçü bal, ¾ ölçü badem, 2½ ölçü dilediğin bir taze meyve ve 1 adet rendelenmiş elmayı karıştır ve yulaf karışımının içine ekle.

2. Yulaf topları yap

  • 1 ölçü yulaf ezmesi, yarım ölçü fıstık ezmesi ve öğütülmüş keten tohumu karışımı, çeyrek ölçü bal, çeyrek ölçü hindistan cevizi ve çeyrek ölçü çikolata parçasını karıştır.
  • Elinle küçük toplar halinde yuvarla.
  • Buzdolabında yarım saat beklettikten sonra tüket.

Yulaf Yemenin 5 Keyifli Yolu

3. Krebin içine ekle

  • Yarım ölçü yulaf ezmesi, 3 yumurta beyazı, rendelenmiş yarım elma ve çeyrek çay kaşığı tarçını karıştır.
  • Karışımı hafif yağlanmış yapışmaz bir tavada krep yapar gibi arkalı önlü pişir.

4. Et kaplaması olarak kullan

  • Tavuk, kırmızı et ya da balıkları tavada veya fırında pişirmeden önce ekmek yerine blender’da öğütülmüş yulafa bulayarak pişirebilirsin.
  • Önce yumurta sonra yulafa batırarak pişirmeyi dene.

5. Hamburger köftesi yap

  • 1 ölçü meksika fasülyesi (ya da barbunya) ve 1 ölçü beyaz fasülyeyi pişir.
  • 1½ ölçü yulaf ezmesi, 1 ölçü közlenmiş biber, ¾ ölçü su ve bir miktar karabiber, kimyon ve acı biber tozu ile birlikte daha önce pişirdiğin fasülyeleri püre haline getir.
  • Elinle büyük köfteler haline getir ve önceden 200 derecede ısıtılmış fırında pişir.
Paylaş

Editör Hakkında

Yorum yap